Örülök Neked, hogy itt vagy! Már vártalak!

Kérlek, nézz szét nálam, ha valaki vagy valami felkeltette érdeklődésedet...

Nézelődj, olvasgass...

Írj nekem néhány jó szót, ha tetszik valami...és akkor is, ha nem:)

S legfőképpen érezd jól magad!

2010. szeptember 29., szerda

Bordósban...

...de inkább sötét ciklámen színben is készült egy napvirágos, vagyis nagy virágos...:)


...és egy bugyor,
a táska színéhez illeszkedő.
Bár az egyik az őszi fesztiválokhoz,
 a másik romantikus hangulatokhoz illeszkedik...


A boltban vannak, de a húgomnak fáj a foga a bugyorra...
És én mindig jószívű vagyok...:)

12 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik mindegyik:))))))

    VálaszTörlés
  2. Jajjjjjjj, de nagyon szépségesek.....megértem a Hugicád....
    még még még...... :)))))

    VálaszTörlés
  3. Nagyon-nagyon szépek!!!!Legszívesebben gyűjteném őket!!!:))))Jucc

    VálaszTörlés
  4. Jaj de szép ez a bordó... és jaj de milyen csudafinom kis cucc ez a szütyő...

    Juccantó, ez jó :D igen, én is gyűjteném Shu varrományait szívesen!!!! Minden árnyalatú ruhához egy hozzá passzoló gomb-, vagy napvirágos kis táska... hmmm!

    VálaszTörlés
  5. Szuper jó mindkettő!!! És nagy(nap)virágos lett :)

    VálaszTörlés
  6. És ha valaki egy romantikus őszi fesztiválon vesz részt, hm?? Az nagyon jól jár velük. Csodásak!

    VálaszTörlés
  7. Na, ez nagyon jóóóóóóóóó! Szerintem ez a legjobb nagy virágos táska! :D A bugyor meg mint mindig, csodás!
    Hát, te nagyon ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  8. Berry, hát tessék, vártad...:) Amikor írtad, tudtam, hogy előbb készül el, mint a kék.:) Azt mára terveztem...

    Mercikém! Gondoltam rá, hogy hozzá akciózom a boltban a táskához a bugyrot... És akkor valóban jól jár, aki viszi...:)

    Edina, a közvélemény kutatás alapján lett ilyen, úgy hogy Neked is köszönhető...:)

    Orbis és Jucc! Az a helyzet, hogy időnként én is ezt érzem. Egy napra szeretném visszakérni az összes bugyrot és táskát és megnézni, hogy mutatnak egyben... De jót derültem rajtatok! :)

    Erikám! úgy lesz...még, még, még! :)))
    Ha nincs több poloska szünet és nátha, meg egyéb ügyeim is rendeződnek...akkor még, még még...állandóan le kell állnom valami miatt, pedig szeretem a lendületet....jajj, nagyon!

    Loncikám! Neked is köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
  9. Anyaaa!!! Hűű de jóó :))) A Bordó táska nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  10. Kislányooooooooooooom!!! Sziaaaaa! Infod van ezek szerint...puszi röpül Almádiba...:)

    VálaszTörlés
  11. Jaj de gyönyörű szépek!!!!!!

    Megértem a húgodat, nekem is fájna a fogam érte :)))))))))

    VálaszTörlés
  12. én csak azt sajnálom, hogy semmi rokoni szál nem fűz össze minket, ilyen kézügyességgel és ilyen nagy szivvel, nekem is lenne esélyem ezt-azt birtokolni

    VálaszTörlés