Örülök Neked, hogy itt vagy! Már vártalak!

Kérlek, nézz szét nálam, ha valaki vagy valami felkeltette érdeklődésedet...

Nézelődj, olvasgass...

Írj nekem néhány jó szót, ha tetszik valami...és akkor is, ha nem:)

S legfőképpen érezd jól magad!

2010. május 5., szerda

Addig, amíg nem leszek...

...rajzoljatok nekem mindenféle kacskaringót és egyenest és görbét...
Aztán színezzétek ki, amilyen színesre csak tudjátok...nem kell válogatni a ceruzák közt...de tényleg!

Nem kell szólnia semmiről...Nem kell, hogy "mondanivalója" legyen...:)

A JÁTÉKKAL KAPCSOLATOS MÓDOSÍTÁSOK ITT TEKINTHETŐK MEG!

Ha készen vagytok, küldjétek el nekem! Oldalt találjátok a címemet, oda lenne jó...:) Annak nagyon örülnék, ha egy sima felületen úgy fotóznátok le, hogy csak maga a rajz, vagy annak a Neked legtetszőbb részlete látszana (ebédlőasztal, ágykárpit, padlószőnyeg inkább ne...:)))

Nem művészképzőt szeretnék indítani, csak egy kis játék ez...:) Valamiféle  közös virtuális kiállításhoz...csak hogy színesítsük a világot! Még nem tudom mit találok ki belőle...Valami jót, az biztos!
Ajándékba ingyenes belépőt kap mindenki a virtuális kiállítás megnyitójára...:) Logó nincs a játékhoz, de ha mást is invitálnál ebbe a történésbe, tedd azt a számodra legtetszőbb módon!

Tanító-, és óvónéni időmben rengeteg ilyen rajzot készítettem a gyerekekkel.  (Illetve csak jellegében hasonlót, mert ez éppen egyik fantázia ébresztő saját rajzom volt a gyerekek számára...)



Látszólag céltalan rajzoltunk...és mégis hihetetlen sokat fejlődtek közben a gyerekek. Először hatalmas csomagoló papírokon, együtt gyakoroltuk a nagymozgásokat. Közben igazgattam az apró kezekben a ceruzát, a későbbi írás leckékhez...
Mindenki részt vett egy-egy  "műalkotás" létrehozásában. Az is, aki uuuuuuuuuuuutált rajzolni...Mert nem volt benne semmi kötelező...mert nem "valamit" kellett rajzolni...

Aztán, ha elegendő vonalunk volt már, jöhetett a színezés...Gyors lélekelemzés gyermekenként...persze csak magamban...Későbbiekben valahogyan finoman elhagytuk az ilyen jellegű rajzainkból a feketét, a barnát, a szürkét és a fehéret... Mondanom sem kellett...:)

Végül a műelemzés következett. Egyik sem készült "valaminek" és végül mindnek lett története, mindegyikben fedeztünk fel mindenfélét, amit addig a világban és a lelkecskéinkben megtapasztaltunk...de legalábbis elképzeltünk...Fantázia színesedett, szókincs bővült...

Ugye jó játék? Részt veszel benne? Örülnék...
Határidő és egyéb kikötés nincs...Hogy is lehetne? :)

56 megjegyzés:

  1. A fiókomban van néhány rajz, amit sosem mertem megmutatni nektek, már csak színezésre vár.
    Jó kis móka!

    VálaszTörlés
  2. Akkor elő azokkal a színes ceruzákkal!A színek rejtélyes kutatásához erre is szükség lesz!:)

    VálaszTörlés
  3. Ez nagyon tetszik! Én már olyan régen rajzolgattam "csak úgy".... Szerintem egészen kijöttem a gyakorlatból, de ez talán nem is gond!

    VálaszTörlés
  4. Milyen szuper! Ó, csak remélem, hogy lesz rá csöppnyi időm, és akkor ceruzát, ceruzákat ragadok! :))))

    VálaszTörlés
  5. Én is beszállok. Tanítónéni koromban (most) én is sokat rajzolgatok a gyerekekkel, sokszor beülök közéjük színezgetni is :)

    VálaszTörlés
  6. De jó! Már tudom, mit csinálok ma éjszaka. Ezer éve nem rajzoltam, mert mindig volt "hasznosabb" tennivaló. Jaj, de jóóóó!!!!

    VálaszTörlés
  7. Nagyon klassssz! Megyek én is!!!!

    VálaszTörlés
  8. Jó kis gondolatszál... :))))

    VálaszTörlés
  9. Szia még nem jártam nálad, de a játék híre idehozott. Ez a játék tetszik. Csak úgy rajzolni, bármikor :))

    VálaszTörlés
  10. En is jovok, es hozom a lanyomat is !

    VálaszTörlés
  11. Nagyon tetszik az ötlet, lehet én is megpróbálom :)

    VálaszTörlés
  12. Hű de sokan megleptetek! Nagyon örülök Nektek !
    Gyertek, csak gyertek! Gyerekestül, férjestül...Mindenkinek sikerülni fog...hagyjuk csak a kreatív energiákat szabadon szárnyalni!
    Micsoda kiállítás lesz!:)

    VálaszTörlés
  13. Üdvözöllek. Még most járok először nálad, de a munkáidat már megcsodáltam egyszer-sokszor a Meska-n. El is csodálkoztam most a színek kavalkádján. Nem ígérem, hogy rajzolok, főleg ha gyermekek is beszállnak, mert az ő képzelőerejükkel én, mint egyszerű halandó nem biztos, hogy fel merem venni a versenyt:-). De majd csendben, a sarokból, szívesen figyelek.

    VálaszTörlés
  14. Zsizsike! Aranyos amit írtál, de nem versenyzünk, hanem rajzolunk...:)
    Nem baj, ha figyeled őket a sarokból, de ha elindul mégis a kezed, ne fogd vissza magad!:)

    Mindenkinek mondom, hogy néhány - akár egymást metsző - kör, egyenes, csigavonal, hullámvonal, pöttyöcske...és sok-sok véletlen vonal csodákra képes!
    Majd meglátjátok!:)

    VálaszTörlés
  15. Valami nálam is indulgat, küldöm ha megszületett!

    VálaszTörlés
  16. Ritám! Akkor most egymásnak alkotunk? Milyen jó!:)

    VálaszTörlés
  17. Én is nevezek:))) Remélem, hamrosan tudok időt szakítani egy nagy rajzolásra!!!

    VálaszTörlés
  18. Hú, ez de jó ötlet! Én is megcsinálom a hétvégén :)

    VálaszTörlés
  19. Csillagos és Vanessza! Nektek ugyanúgy örülök!

    VálaszTörlés
  20. Hát én is beneveznék, bár annak ellenére, hogy művészeti iskolában vagyok tanár ritkán jutok grafithoz és cerkákhoz. Na de most..... Bár ezt ne vegyétek fenyegetésnek:)))Jó kis játék lesz ez már látom:)Éljen a virtuális kiállítás !

    VálaszTörlés
  21. Szaszi! De jó, hogy itt vagy Te is!

    VálaszTörlés
  22. Hűű, de érdekesnek hangzik! Én azt hiszem csak megcsodálom majd a beérkező műveket. Jelenleg csak házak akarnak papírra kerülni, de ha ennek vége lesz, akkor talán én is kipróbálom, hiszen nincs határidő. :)

    VálaszTörlés
  23. ez egy remek kezdeményezés!! :)
    de csak én maradtam le?? mit jelent az, hogy addig, amíg nem leszel? bocsánat, ha én voltam figyelmetlen..

    VálaszTörlés
  24. ez tényleg jó... már úgyis rég rajzoltam... vagy elküldhetem a régieket is? :)

    VálaszTörlés
  25. Ahogy gondolod Gerda! Az is lényeg, hogy semmi nem "kötelező" ebben...
    Ha elég összegyűlt már, szerintem lesz egy kiállítás blogom, oda folyamatosan lehet majd rajzolni mindenkinek...

    VálaszTörlés
  26. Tán még én is rajzolok, pedig cerka a kezemben csak írásra volt használva - eleddig. :o)))) Kedvet adtál hozzá, és akkor még nem is beszéltem arról, hogy a párom vett nekem akvarellpapírt, hogy csak úgy pötyögtessek, ha van kedvem.... amikor hazajöttem a Helyről. Azóta sem tettem, talán most jött el az ideje.
    Puszillak !

    VálaszTörlés
  27. hát ez most öröm,végre valami igen nekemvaló. köszönöm:) mindenképpen szeretnék résztvenni,remélem,időm is lesz...viszont sztem kellene egy határidő,nem túl közeli,de azért mégiscsak...az kicsit vicces lenne,ha 5 évig korlát nélkül rajzolna mindenki,összeállítani nem lehetne...:)

    VálaszTörlés
  28. ha lesz időm, mindenképp jövök :)

    VálaszTörlés
  29. Erre én is benevezek! Nagyon jó ötlet és úgy érzem, tudok rajzolni...:D

    VálaszTörlés
  30. Nagyon tetszik, én is benevezek.

    VálaszTörlés
  31. Sose rajzoltam, és kevés színt használok, nem gondoltam, hogy beindít a színezés. Aztán ma vettem egy csomag színes ceruzát, és firkálok és színezek. Jó kis kirándulás lesz, köszönöm!

    VálaszTörlés
  32. Üdvözlet minden új jelentkezőnek is!
    Zazának, Elzának, Kingának, Dorottheának, Idának és Kökörcsinnek.:)
    Várom a rajzokat!:)

    VálaszTörlés
  33. Ez szinte hihetetlen, hogy mennyi embert "összehoz" a rajzolás, a színek varázsa.
    Örülök, hogy Rád találtam. Nagyon tetszenek a "gombos" virágjaid.

    VálaszTörlés
  34. én is jelentkezem. :) ma este meg is csinálom a képet.

    VálaszTörlés
  35. Mi most járunk a másfél éves fiammal festeni (ő fest és csak nézem, nem irányítom). bár ő még nem kap feladatot, illetve az a feladat, hogy "fess, színezz kedvedre!"
    Nagyon élvezi!
    Itthon gyakoroljuk a nagy karmozgást a falra feltett csomagolópapíron, ez még az ő világa...

    Én is jelentkezem!!
    Letörölöm a port a színeseimről és alkotok!

    VálaszTörlés
  36. Nem is tudom, tudok e még rajzolni olyan régen csináltam, de megpróbálom én is-eddig olyan álomszerű rajzokat láttam és ez tetszik. Örülök a játéknak!

    VálaszTörlés
  37. Csipcsilla és Anice! Üdvözöllek benneteket is a játékban! Várom a rajzaitokat!:)

    VálaszTörlés
  38. Rajzolni nem tudok, de azért jelentkezhetek még?
    Pirimami:
    9piros9@gmail.com

    VálaszTörlés
  39. It s a very useful page. Thank you. b17410b9395e479a051587b6c0edcc0d
    hayrat
    kalkandere
    burhankent
    bismil
    kentsel
    antalya
    gelibolu
    tillo
    ilic

    VálaszTörlés
  40. It s a very useful page. Thank you. c01e5f41cfd056c6610a3d06844089da
    camoluk
    enez
    muratli
    dogubeyazit
    yedisu
    mentese
    catalzeytin
    karayazi
    gudul

    VálaszTörlés
  41. Congratulations on your article, it was very helpful and successful. 166163aa2a1f9890a6a721b5dc38d575
    sms onay
    website kurma
    numara onay

    VálaszTörlés
  42. Thank you for your explanation, very good content. d0edd0d5be737d1992b2b7302b7d0dc8
    define dedektörü

    VálaszTörlés