Örülök Neked, hogy itt vagy! Már vártalak!

Kérlek, nézz szét nálam, ha valaki vagy valami felkeltette érdeklődésedet...

Nézelődj, olvasgass...

Írj nekem néhány jó szót, ha tetszik valami...és akkor is, ha nem:)

S legfőképpen érezd jól magad!

2010. május 17., hétfő

Mikor lehet...

...végre fotózni??? És nem fázni???

Egy ideje elég mostoha voltam a Meskához.
Ma végre volt mit feltenni, de majdnem tovább tartott egy - csak viszonylag - normális fotót kicsikarni a fényképezőmből, mint megvarrni ezt a másik, napsütést hívogató sárgát.




A korábban elkészült zsebessel nem voltam teljesen elégedett, bár a tulajdonos (  erről mit sem sejtve...) perdült egyet - kettőt örömében, amikor átvette. Egy zsebre elhelyezve zsúfoltnak éreztem a korongvirágokat. Így aztán - nagyobb teret engedve ezeknek -  külső zseb nélkül varrtam meg ezt a táskát... Így jobban tetszik...:)

Meglátjuk, hogy a boltban is így gondolják-e... Ha nem, még mindig ott lesz két visszafogottabb... Hamarosan...:)


A másik zsebet is kihímeztem, holnap talán meg is varrom... ha addig nem fagyok meg :(!

7 megjegyzés:

  1. A korongvirágos is tetszik, na de a gombos.... mesés. :))

    VálaszTörlés
  2. "Jókedvű nap...kéne már egy igazi jó kedvű nap......."
    Ha hétvégén szétfesti a felhőket a nap sárgája, akkor az a Te érdemed lesz ezzel a nagyon vidámka tatyóddal.....!!!!!

    VálaszTörlés
  3. De szép napsugaras! Jól esik most nagyon...

    VálaszTörlés
  4. Nekem is ez jutott eszembe róla: maga a Nap. Jó lenne már...

    VálaszTörlés
  5. Ha minden igaz, előhívtam vele a Napot...:)

    VálaszTörlés