Örülök Neked, hogy itt vagy! Már vártalak!

Kérlek, nézz szét nálam, ha valaki vagy valami felkeltette érdeklődésedet...

Nézelődj, olvasgass...

Írj nekem néhány jó szót, ha tetszik valami...és akkor is, ha nem:)

S legfőképpen érezd jól magad!

2010. május 27., csütörtök

Csak azt szeretném...

...mondani, hogy csordul, cseppen ... afenemegette, nagyon jó itt a fonóban! Olyan jó, hogy ennyien jöttök! Akármivel érdemeltem is ki...:) 

"Az egyik percben nincs semmid, a másik percben meg többet kapsz, mint amit el tudsz fogadni.” (Coelho) - a kedvenc íróm :)

“Az embernek érzelmekre is szüksége van, mert gyengédség és szeretet nélkül az élet csupán afféle lélektelen gépezet.” (Victor Hugo) ...

Aki szeret, annak fickándozik a szíve. Annak az élete színes, és süt a napja. Aki nem szeret, olyan tájakon jár, ahol nem süt a nap.”
(Müller Péter: Szeretetkönyv)


...és még folytathatnám hasonló idézetekkel ...



Kösz, lányok!

Persze lesz olyan is, akinek ez egy picit émelygős lesz... Ne haragudjon! Vannak napjaim, amikor nekem is az lenne... Ez nem az a nap...:)
.....................................................................................................
Glindától kaptam egy ajándék idézetet...ezt utólag másolom be ide...mert elég lett volna csak ezt idézni:

"A kapcsolatok célja nem az, hogy általuk rálelj a teljességre, hanem hogy általuk megoszd a teljességedet másokkal.
Nem az, hogy felleld az örömöt, hanem hogy megoszd az örömödet.
Nem az, hogy megtaláld a boldogságot, hanem hogy megoszd a boldogságodat."
(Neale Donald Walsch) .

6 megjegyzés:

  1. Ezt kapod cserébe tőlem :)
    "A kapcsolatok célja nem az, hogy általuk rálelj a teljességre, hanem hogy általuk megoszd a teljességedet másokkal.
    Nem az, hogy felleld az örömöt, hanem hogy megoszd az örömödet.
    Nem az, hogy megtaláld a boldogságot, hanem hogy megoszd a boldogságodat."
    (Neale Donald Walsch)

    VálaszTörlés
  2. Nagy szükség van időnként ilyen napokra!!!! :)

    VálaszTörlés
  3. Hát azért csak nyugodtan fürdőzz meg az : édes-mézes pillanatokban, mert az is kell a nőknek.....
    MÉZENERGIA.....hihi......
    Ugyanezeket szoktam én is érezni, ahogy ezek a láthatatlan szálak összekötnek bennünket és még így is jótékonyan, erőteljesen tudnak hatni......hihetetlen mennyi jó fej emberke ül nap , mint nap a gépei előtt és egyformán tudnak "rezegni".......gyönyörűséges ajándékpillanatok ezek....... Méz...... :)

    VálaszTörlés
  4. Szia. Lehet, hogy lemaradtam valami inforól, amiről a többiek beszélnek ("ilyen napok", "édes-mézes pillanatok" stb.), ezért csak ehhez a poszthoz fűzöm: én azért szeretek bekukkantani, mert mind a bejegyzéseidben, mind a munkáidban egy permanens kiegyensúlyozottság tükröződik.

    VálaszTörlés
  5. Én határozottan érzem, hogy lemaradtam valamiről, de kimaradni nem szeretnék. Most bevonzom Larion által említett MÉZENERGIÁT!

    VálaszTörlés
  6. Nem, nem maradtatok le semmiről...Mindenki a maga módján reagált a bejegyzésre...:) Nem is titkolózunk, csak a három lány helyeselte a túlcsordulós pillanatomat, napomat...:)

    Glinda! Ezt az idézetet kellett volna egyedül feltennem. Jól érezted, pontosan így gondoltam. Köszönöm!

    Ugye Orbis?

    Larion! Ahogyan Te fogalmazol, az külön művészet és csupa derű...:)

    Zsizsike! Örülök, ha ilyennek látsz, van is bennem hatalmas törekvés erre a simaságra, de egyelőre nem megy ám mindig és mindenhol! :(

    Ritám! Szerintem Larion írás közben nyelvújított és alkotta meg a "mézenergia" fogalmat, de olyan pozitív a kisugárzása ennek a szónak, hogy eltettem a szókincsembe én is. Úgyhogy vonzzad csak Te is a MÉZENERGIÁT! :)

    VálaszTörlés