Örülök Neked, hogy itt vagy! Már vártalak!

Kérlek, nézz szét nálam, ha valaki vagy valami felkeltette érdeklődésedet...

Nézelődj, olvasgass...

Írj nekem néhány jó szót, ha tetszik valami...és akkor is, ha nem:)

S legfőképpen érezd jól magad!

2010. október 15., péntek

Nosztalgiáztam...

...mert kerestem a viaszbatik "alkotásom" a múlt évezredből...
mert hogy tényleg akkori...
...csak nem találom.
Pedig Colette múltkori bejegyzése óta izgat a téma, vajon milyen voltam korábban. Milyennek rajzoltam azt a motívumot, ami a főiskolai rajzszakkörön a feladat volt a viaszbatikhoz.
 Mi maradt meg belőle?...
Áthoztam-e valamit abból a mai alkotgatásaimba?...
Nem találom, de tudom, hogy megvan. 

Helyette megmutatom ezeket a kis helyeskéket, amit keresgélés közben találtam.
Örömmel nyugtáztam, hogy egészen jóban voltam a színekkel...:)
...és
-precízen varrtam papírra,
-legalább kétszáz jojót varrtam esténként vállamon egy csecsemővel,
-szerettem a stilizált virágokat és a kislány szobába valókat,
-képes voltam varrógép nélkül, kézzel applikálni...
-a rózsás romantika is fellelhető,
-a maci pedig azért kihagyhatatlan, mert a legeslegeslegelső patchwork alkotásom...
Zsuzskámmal - kilencedikes középiskolás lányommal - közel egyidős...:)


Ha van kedvetek, mutassatok be ti is néhányat első sikereitekből!
Kíváncsi lennék, hogy ki honnan indult...:)

2 megjegyzés: