Örülök Neked, hogy itt vagy! Már vártalak!

Kérlek, nézz szét nálam, ha valaki vagy valami felkeltette érdeklődésedet...

Nézelődj, olvasgass...

Írj nekem néhány jó szót, ha tetszik valami...és akkor is, ha nem:)

S legfőképpen érezd jól magad!

2011. július 21., csütörtök

Lenvászonból...

... terveztem és kiviteleztem az első, 
bugyrok fazonjában megrendelt, 
nagy méretű, jól pakolható táskát.


(Az a vékonyka fotóalany a jobb sarokban nem én vagyok, hanem a lányom...:)))

Most egy tihanyi nyaralóban kéne lennem, 
egy hihetetlenül kedves és önzetlen és ügyes kezű és szeretetre méltó 
alkotó-, és blogtársam nyaralójában,
ha az októberi időjárás nem tolta volna el az időpontot augusztusra.
Így aztán folyt. köv. a varrás...
Többek között néhány hasonló bugyortáskával...
( vagy táskabugyorral ).

8 megjegyzés:

  1. Gyönyörű!!!A minta is jól mutat a "hasán"!Tényleg megérte kísérletezgetni vele,sok-sok munkát,fáradtságot fektettél bele az biztos...Kíváncsi vagyok milyen a tapintása és a majdan elkészült "testvérkéi" fotójára!Már látom előre:egy táska és hozzá egy szütyő párosítás....Még egyszer hála és köszönet Neked, és kívánok további ötleteket,energiát a művészi alkotómunkádhoz..mert ez az!!!

    VálaszTörlés
  2. Drága Zsuzsa, ez valami csodaszép!!!!!!!! ♥ ♥ ♥
    Még egy párszor vissza jövök gyönyörködni benne :))

    VálaszTörlés
  3. Örülök h ilyen szép lett a bugyortáska, közösen nézegettük a mintákat :) Talán tudod ;)
    Nagyon jó helyre fog kerülni Juccantóhoz, és gratulálok, Shu, az ügyességedhez!

    VálaszTörlés
  4. Aranyosak vagytok, mint mindig! :)

    VálaszTörlés
  5. Nekem is nagggyon tetszik! Szuper lett ez is! Szeretem az ilyen táskákat amibe lehet pakolni és mindennek akad egy kis hely még! :)

    VálaszTörlés
  6. majd megoldjuk, Zsuzsám, tudod!
    a táskád pedig rád vall, s ez szerintem a legeslegjobb,mert te magad vagy benne

    VálaszTörlés
  7. Hűha, megérte ennyit szöszölni ezzel a szépséggel! Nagyon finom munka és nőiesen Zsuzsis!

    VálaszTörlés