Örülök Neked, hogy itt vagy! Már vártalak!

Kérlek, nézz szét nálam, ha valaki vagy valami felkeltette érdeklődésedet...

Nézelődj, olvasgass...

Írj nekem néhány jó szót, ha tetszik valami...és akkor is, ha nem:)

S legfőképpen érezd jól magad!

2010. augusztus 10., kedd

Tetszik, nem tetszik...

...ez a táska házon belül elkelt!


Addig - addig könyörgött a középiskolás... ( jajj, ezt de furcsa kimondani! )...tehát a lányom, míg a Meskára töltés előtt bekosarazta magának....Akarom mondani belakta magának...
Pedig még ez a zöld is remekül működik, ez volt a gombvirágosok prototípusa...


Lehet, hogy így végre lesz nekem is?
Mert akkor én most ezt stoppolom magamnak...:)

A boltba pedig még talán kijön a sárga gombvirágosok maradékából egy...aztán néhány hónapra lassan el lehet tenni a napsárgákat...:(

10 megjegyzés:

  1. :) Ismerős. Klassz lett úgyhogy nem csoda ha beleszeretett:)

    VálaszTörlés
  2. O, remelem nem csodalkozol rajta :-) En is "lenyultam " volna :-)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép mindkettő! Nekem a zöld fazonja a Shu-s igazán, de a másik is klassz. :)

    VálaszTörlés
  4. Tesóm is így szokta.. csak az Ő módszere: teszi a kis megjegyzéseit, kezdve azzal, hogy mennyire gyönyörűséges, aztán ha ez nem hat, akkor hogy persze Neki még nincs is olyan cucca, amiben címke van (azonkívül amúgy vagy 10 olyan, amit én varrtam, de az ugye nem számít), és amikor meglepem, akkor ártatlanul, csodálkozva megkérdezi, hogy mi ez..... :D nagyon rafkós, de nem lehet nemet mondani Neki :) ahogy gondolom, Téged sem kellett olyan sokat győzködni, hogy örömet szerezz a Lányodnak :)

    és már miért kéne elrakni a sárga anyagokat?? inkább pont, hogy a szürke télben is sárga táskákat kéne hordanunk, hogy ezzel hozzunk napfényt :) és direkt színes ruhákat hordok, hogy legalább akkor lássak szépet, mikor magamra nézek :D (na nem azért, mert a ruha olyan szép dolgokat rejt :D )

    VálaszTörlés
  5. Ha a lányod lennék,én is ugyanúgy tettem volna!!!!!:)))))

    VálaszTörlés
  6. Szó sincs róla! Épp hogy néhány hónap múlva kell elővenni a napsárgákat, hadd vidítson fel :) Igaza van a lányodnak, neki is jár a jóból. Ismerős egyébként, az én leányzóm is időnként sóvárogva megjegyzi, hogy neki pont ilyen babája nincs. Hát persze, hogy megkapja :)

    VálaszTörlés
  7. Tetszik, én is lenyúltam volna:)

    VálaszTörlés
  8. Milyen vidám kommenteket írtatok!:)

    VálaszTörlés