Örülök Neked, hogy itt vagy! Már vártalak!

Kérlek, nézz szét nálam, ha valaki vagy valami felkeltette érdeklődésedet...

Nézelődj, olvasgass...

Írj nekem néhány jó szót, ha tetszik valami...és akkor is, ha nem:)

S legfőképpen érezd jól magad!

2011. január 28., péntek

shusannah = shushanna


Hamarosan régi/új alkotásokkal. 
Pl.


;)
Tiszta lappal, másodállásban.

Eggyel korábbi bejegyzésem óta .... "húdesokminden" változott.
Nem ígérem, hogy beszámolok, de nagyon köszönöm
 mind a 19 nagyon kedves hozzászólónak a kedves és biztató sorokat. 
Jól vagyok, de még kell egy kis összerázódás a pár hete hirtelen szétesett önmagammal.:)
 Nem sok híja van a magam felé mutató megelégedettségnek, de kell még egy kis csiszolás ...
és akkor újra Meska (is). 
Várom!...:)


7 megjegyzés:

  1. No, de miért? Csak én nem tudom?

    VálaszTörlés
  2. Semmi különös Lidércke! Tényleg csak a tiszta lap miatt. Talán fura szerzet vagyok, de nekem fontos az ilyen.:)

    VálaszTörlés
  3. Kedves Shushanna!!

    Azért öröm látni ha néha jelentkezel!Biztos most sok minden megváltozott körülötted és más ritmusban éled a mindennapokat!!!Kell egy kis idő mire ahogy fogalmazol:"összerázódsz"!Puszi:JUcc

    VálaszTörlés
  4. Drága Jucc! Én is örülök Neked! Olyan távolinak tűnik a Meskás-blogos létforma... És hiányzik nagyon.
    Ebben a tanévben biztosan maradok tanító néni, de nem tudom még, hogy szeptembertől hogyan tovább. Persze alakul az majd magától, de az alkotó és tervező munka mindig meg kell, hogy maradjon...:)

    VálaszTörlés
  5. Shushanna!
    Most olvasgatom a bejegyzéseid! :) Hát azok az égiek sokfelé dobálóznak! :) Éppen a kiszámíthatóság miatt, úgy látszik látják, hogy mire van feltétlen szükség! Én is hasonló cipőbe léptem bele az idén... Kívánok neked jó egészséget, erőt és kitartást az iskolai és az otthoni munkákban is! Remélem minél hamarabb belerázódsz az új helyzetbe, aztán úgyis vágyakozni fogsz a kezed művei után... Én már csak tudom! :DDD

    VálaszTörlés
  6. Aranyosak vagytok Berry, Rita! Nektek is köszönhetem, hogy EBBEN a blogos - kreatív világban ilyen jól érzem magam. A másik már nem új terület, de most mégis új útnak érzem. Változásnak. Hogy szükséges volt - e ez a változás??? Nem tudom. Majd meglátjuk...:)

    VálaszTörlés