Örülök Neked, hogy itt vagy! Már vártalak!

Kérlek, nézz szét nálam, ha valaki vagy valami felkeltette érdeklődésedet...

Nézelődj, olvasgass...

Írj nekem néhány jó szót, ha tetszik valami...és akkor is, ha nem:)

S legfőképpen érezd jól magad!

2011. március 14., hétfő

Pántosban is...

... és vállon átvetősben is készítettem ezt a korábban már mutatott rátétest.
Utóbbi gyorsan elhagyott, ezt pedig remélem a Meskára mentem.
Egyébként sose nyitom újra...:)


Nem panasz ám!:)
 Nagyon is örülök, hogy sose marad annyi ez+az nálam, hogy nyitni tudjak.
És persze a tempóm sem a régi... főállás mellett varrogatva...

No de! Még van fél napom, úgy hogy futok is vissza a kuckómba...
Úgyis esik.



7 megjegyzés:

  1. A táska is szép és a színei is olyan kellemesek!

    VálaszTörlés
  2. Hú ennek nagyon,nagyon jó a formája!!!!

    VálaszTörlés
  3. De ügyes vagy!Jó nézni a megújuló munkáidat.Ilyenkor én is arra gondolok nekem is rá kell hajtanom...de,csak a tojástartóból készült virágkészítésig jutottunk:))
    Képek majd a blogomban..

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm, köszönöm és harmadszor is...:)

    Patrícia, ráhajtani nem kell sose! A tojástartó - virág készítésében másféle, de legalább akkora érték van. Tudod jól... Csakis szívvel - lélekkel! :)

    VálaszTörlés
  5. Nekem is Krisztám, nekem is, de a vállon átvetősökért még mindig többen keresnek.:)
    Van pedig ezzel a fazonnal egy új tervem... na az!!! Azt hiszem, az nagyon szép lesz! Csak idő kérdése...

    VálaszTörlés