Örülök Neked, hogy itt vagy! Már vártalak!

Kérlek, nézz szét nálam, ha valaki vagy valami felkeltette érdeklődésedet...

Nézelődj, olvasgass...

Írj nekem néhány jó szót, ha tetszik valami...és akkor is, ha nem:)

S legfőképpen érezd jól magad!

2010. július 11., vasárnap

Nem jó...

...ez a mai nap.
Tegnap korizni tanítottam a legkisebbemet. Ő nagyon ügyes volt, gyorsan ráérzett az egyensúlyra. A középső is boldogan "száguldozott" az újra felfedezett sportszeren. Öt éve nem volt kori a lábán. Azt játszottuk, hogy kapjon el, nevetve bátorítva a gyorsaságra. A kicsi csak 18 kg, de duplán éreztem a súlyát, amikor ezer felé gurultak a lábacskái... A saját súlyomról nem is beszélve, ami sose kevesebb...:(
Már este gyanúsan nem találtam a helyem a derekammal az ágyamban...Két óra körül fájdalom csillapítás. Reggel sem lett jobb...Rosszabb lett. Pedig tele tettvággyal indultam lélekben a mai napnak. Ma jár le a "szabim", amit adtam magamnak... Kicsit előkészültem volna a holnapi munkanapra. A gyerekeim vasárnapi apunál. Fáj. Ez is, az is... Még most is. Ilyenkor haragszom magamra. A világra is... Apró bosszanatok is rontottak a helyzeten, semmi nem úgy lett, ahogyan szerettem volna.

Két dolog mégis jobb kedvet hozott... 

Az egyik a kiállítás blog mai frissítése, Gerdushi rajzával.
A másik, ez a hirtelen összecsapott, három ablakos képecske, amiben korábban gyerekeim rajzai díszelegtek. A múlt heti nagytakarítás során találtam néhány üveg selyemfestéket. Sima bélés selymet mindig tartok itthon... kedvet kaptam és rápötyögtettem csak úgy céltalan a festéket. Hipp-hopp meg is száradt...Vatelin, kukacoló talp felavatása, gyöngy, flitter, helyére igazítás... és jobban lettem. A lelkem legalábbis. A derekam továbbra is fáj...
De ennek a képnek örülök. Ugyan sehova nem illik a lakásomban, de van egy újszülöttem.

Részleteiben...






...és egyben, 
a régi képkeretben.
Kicsit már zilált a keret, 
de együtt festettük a gyerekekkel,
ezért kincs...szeretjük. :)


Jól esett. :)

18 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik ez a hármas kép. Kellemesek a színei és a formái! :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen. Be is indította a fantáziám, csak táskák várnak rám... egyelőre méteráruban.:(
    Vagyis :).

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép,kellemes hangulatot árasztó kép, annak ellenére, hogy rózsaszín :)

    VálaszTörlés
  4. De érdekes! Épp ma döntöttem el, hogy selyemfestek. (Bár ma még igazából nem fogtam hozzá, mert előbb keretet eszkábáltunk...)
    Jobbulást a derekadnak!

    VálaszTörlés
  5. Jujjj, de kellemes...... Nálam jó pár éve rám köszönt a lila szín, addig szóba sem jöhetett...... és még mindig kitart......
    Ha igaz az állítás a lila szín szoros kapcsolatban áll a spirituális énünkkel.....ha abban a világban tartózkodunk többet, akkor megjelenik körülöttünk sűrűbben........
    Remélem a derekad állapota minél előbb rendeződik..... és jobb hangulatba kerülsz......, de ha arra gondolok, hogy a fájdalomból, mióta világ a világ...micsoda remek alkotások születnek....... hát ..... talán nem is olyan rossz dolog néha az az érzet...... hisz megszelídítheti az erősségét a szomorúságnak, hacsak ránéz az ember arra a végtermékre, mely abból a pillanatból származott.........
    Na...., Zsuzsi....tudod, hogy ezek a tervezések mostanában nem mindig jönnek úgy össze ahogy nekünk tetszetős........
    Remélem tudtál az éjszaka pihenni..... :)))))

    VálaszTörlés
  6. Szegényke!!! Jobban vagy már? Van egy tök jó krém a Naturlandtól, sósborszeszes-mentás-rozmaringos.. Az én nyakamon szokott segíteni!

    A kép pedig gyönyörű, én is nagyon szeretem ezt az árnyalatot!

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép lett! A derekadnak és a lelkednek pedig jobbulást kívánok!

    VálaszTörlés
  8. Bizony nagyon kellemetlen tud lenni a derékfájás!
    Ez takarékra állítja az embert mert én is ismerem e szörnyű megtapasztalásokat.Gondolkodásra késztet s látom nálad már bejött. Olyan szépet alkottál! S mi jön ezután! Még csodálatosabb!!!!!

    VálaszTörlés
  9. Hű, de jól néz ki! Szeretem a lilát :)

    Az én derekamba a ki nem mondott feszültségeim ülnek bele :) Vagy ha úgy érzem, túl sok terhet raknak rám elvárások formájában...

    VálaszTörlés
  10. Nagyon szépek a képek! Finom, álomszerű, lebegő...
    Timellel egyetértek, a stressz, és a túl sok teher fájdítja a derekat, sokszor a büszkeség, a hajlíthatatlanság (persze ez minden emnernél más). Van néhány nagyon jó könyv: A sors, mint esély, valamint a Lélek nyelve a betegség. Elgondolkodtató írások. Régen én is nagyon derékfájós voltam. Aztán változtam én is, szűnt a derékfájás is. Mostanában a megszaporodott munkától és vállalástól nekem a vállaim fájnak. Valamit le kéne tenni...
    Tudom, hogy most meleg van, de legyen védve a derekad, próbálj meg valahol "lógni", faágon, bordásfalon, hogy csak felkapaszkodsz, és lógsz, hogy a testsúlyod kihúzza, eligazítsa az esetleg nem a helyén lévő alkaltrészeidet, és még egy jó módszer: ülj az ágy szélére éppen csak egy kicsit, terpeszben legyenek nyújtva a lábaid, és óvatosan nyújtózkodj hol az egyik bokád felé mindkét kezeddel, hol a másik felé; állva pedig tedd a bal lábad a jobb elé, fond össze a karod magad előtt mellmagasságban, és fordítsd el a felsőtested amennyire tudod, balra kétszer-háromszor, aztán csere, jobb láb a bal elé, felsőtestet fordítani jobbra. Csak semmi hirtelen mozdulat. Remélem, segít ez is...
    hogy ne fájjon... egyik sem...
    Enikő

    VálaszTörlés
  11. Ugye, már jobban vagy? :) Gyönyörűek, álomszerűek a virágaid. :)

    VálaszTörlés
  12. Micsoda meglepetés! :)
    Annyira kedvesek és figyelmesek vagytok! Ez a sok odafigyelő szó jót tesz a léleknek. A derekam meg majd igazodik ehhez az állapothoz. :)

    A tanácsokat megfogadom, köszönöm a kenőcs ajánlását Csilla, és neked Enikő a gyógytornászos javaslataidat. Ki is próbálom. A könyveket is megnézem.:) "hogy ne fájjon...egyik sem..." Köszönöm...
    Neked is Bozsomati!:)

    Sajnos Timi, itt sincs másképp. Azért, mert itthon vagyok a gyerekeimmel, részben saját választás, részben pedig nincs más választás szerint, ezért mindenki úgy tesz körülöttem, mintha nem lenne semmi dolgom a nyári heverészésen kívül...Ennek a terhe ül a derekamon. Sokat tudnék írni erről. :(

    Spiritualitás - lila színek...Tudod Larion hogy vagyok ezzel... nem kerül el a másféle gondolkodás, de néha tehernek érzem még ezt is. Pedig nagyon sok kérdésre kaptam választ azáltal, hogy spirituálisan szemléltem a felvetődött kérdést. Keresem az utam. Valószínű, hogy tényleg ezért jelenik meg annyiszor körülöttem ez a színvilág.

    Sesame! Folyton meglepődök, amikor rózsaszín bújik elő a kezeim közül, de talán Larion jól gondolja...
    Örülök, hogy tetszik Neked is. A rózsaszín ellenére, :)))

    Piroska! Jót tett már este a gondolkodás. Színeztem egy rajzomat és kb. másfél óra elteltével megfeledkeztem a derékfájásról. Most megint nem túl jó, de odafigyelek.

    Pipacsbimbó! Megmutatod azt a keretet a blogodon? Nem mintha sok időm volna ilyesmire, de szívesen festenék én is selymet, csak keret kéne hozzá. Készítenék én is egyet.:) Aztán mutasd ám mit sikerült festeni!:)

    Köszönöm lányok!

    VálaszTörlés
  13. Lidércke! A lelkem mindenképp...:) Kösz!

    VálaszTörlés
  14. Nagyon szépek lettek a virágok,úgy megsimogatnám őket:)
    Remélem hamar "rendeződsz" :)

    VálaszTörlés
  15. Julcsi! Az előbb simogattam meg őket, késztetést éreztem...:)))

    VálaszTörlés
  16. Igen még én is azt akartam írni, hogy nyílván azért purcan ki a Zsuzsi háta, mert elég sok terhet kell viselni egyedül 3 gyermeket nevelve, és a varrás nem egyszerű , nem oly könnyű munka, mint aminek tűnik..... Komoly fizikai megterhelés olykor ( nálam a hátam purcan ki és hiába tudom, hogy miért, de most ezt kell tennem és persze túlterhelem magam, ahogy jó sokan közülünk, vagy bárki ebben az országban, akinek muszáj küzdenie, küszködnie, felelősséggel tartozunk önmagunk, a Társunk, gyerekeink életeéért....és akár így.... )....
    Kitartást és sok erőt kívánok Zsuzsi...... sajnálom, hogy az életben maradáshoz ennyi fájdalom társul..... gondolom a gyönyörű gyerkőceid sok mindent oldanak a nehézségeiden..., mert Ők a legjobb befektetések az életből, visszaadják, holott nem is kéred, a sok szeretet és egyéb energiákat...... :))))))))))

    VálaszTörlés
  17. Drága kis Larion! Azt gondolom, minden egyensúlyban van az életemben. Tényleg sok a küzdelem és sokszor a lelki és fizikai fájdalom, de mégis minden rendben van. Sokszor és egyre többször jegyzem meg magamnak, hogy "de jó így!" Vagy "nem cserélnék senkivel..." Pedig rengeteg dolog van, amit szeretnék kipróbálni, megkapni, megadni a gyerekeimnek...és azok egyelőre elérhetetlennek tűnők. De az engem körülvevő - egyre több - ember szeretete, figyelme kárpótol. Ahogy a Tiétek is...:)

    VálaszTörlés