Örülök Neked, hogy itt vagy! Már vártalak!

Kérlek, nézz szét nálam, ha valaki vagy valami felkeltette érdeklődésedet...

Nézelődj, olvasgass...

Írj nekem néhány jó szót, ha tetszik valami...és akkor is, ha nem:)

S legfőképpen érezd jól magad!

2010. július 2., péntek

Leadási határidő! :)

Érdeklődtetek...
Bizony-bizony! Tényleg lejárt a rajzos játék határideje...

Aki esetleg most kap a fejéhez, hogy "Jajj elfelejtettem!"... ne aggódjon. A leadás ideje valóban lejárt, de néhány rajzot még szeretnék - az eredeti rajz bemutatása mellett - egy kicsit képszerkeszteni. Nem kell nagy dolgokra gondolni, de egy-két kattintással egészen meglepő alkotások születtek. Van néhány, ami már kész, nekem nagyon tetszik. Csupa tehetséges művészpalántával volt dolgom. :) Mivel még tegnap is kaptam egy remekművet Antal Anditól, (itt köszönöm Neked, gyönyörűűű!) és amúgy is van még szerkeszteni valóm az új kiállítás blogon ( igazat megvallva, csak a fejemben van kész elképzelés :(... ), ezért a "megnyitóig" kérek még egy kis türelmet tőletek.
A többiek nevében is..., akik nem tudom, hogy a korábbi lelkesedésükkel ceruzát fogtak-e végül is vagy csak ezután akarnak... Ha nem, akkor sincs gond!!!!

Tudjátok!? Ez egy terápia...csak akkor megy, ha késztetést érzel rá... aztán vezeti a kezed a ceruza...vagy a gondolataid...a lelkiállapotod...
Ha most nem is..., ha sokan nem is..., remélem lesz később is alkotókedv. Nem csak tűvel-cérnával, gyönggyel..., hanem a színes ceruzákkal is. :) Folyamatosan fogom feltölteni ezt a blogot, ha külditek...

Engedjétek meg nekem, hogy a megnyitó időpontját ne kelljen kitűznöm. Nem akarom húzni-halasztani, csak egy kicsit zsúfolttá vált a nyári szünet. Persze ez csupa öröm, a gyerekeknek meg főleg... mindannyiónkra ráfért már kiszabadulni a négy fal közül. A sárgáimat meg nem győzöm, arra sem emlékszem néha, hogy varrtam, csak a reggeli szörnyű romok alapján...:)
Köszönöm a türelmeteket és akinek lapul még valami a fiókjában, csak küldje bátran!

Akikét megkaptam...


...és akikét várom...a játék kihirdetésének kommentjeiben találhatók. ;-)
Ha van olyan blogtársam, akinek a rajzára nem találtam rá, pedig a blogján meg is mutatta, akkor attól elsősorban szemlesütve elnézést kérek, másodsorban pedig kérem, hogy a p.shushanna@gmail.com címre küldje el nekem a művét. Köszönöm!

És akkor még valami:
Ha volna ötletetek a kiállítás blog figyelemfelkeltő, témára utaló címére, várom a fenti mailre javaslataitokat!

Azt hiszem mindent leírtam...:)

2 megjegyzés: