Örülök Neked, hogy itt vagy! Már vártalak!

Kérlek, nézz szét nálam, ha valaki vagy valami felkeltette érdeklődésedet...

Nézelődj, olvasgass...

Írj nekem néhány jó szót, ha tetszik valami...és akkor is, ha nem:)

S legfőképpen érezd jól magad!

2011. február 19., szombat

Pártfogóvá...

...és díj - beszedővé váltam. Illetve a kreatív blogom.
Ez annyit tesz, hogy 
- MIVEL EGYÁLTALÁN NINCS IDŐM VARRNI :((( -
esténként álmosan végiglapozom kedves kedvenceimet, 
sóhajtozom, irigykedem, álmodozom...
hogy a jövő hétnek a végén majd már én is... én is...
Aztán többnyire csak arra marad energia, 
hogy felhívjam a figyelmeteket néhány - számomra kedves - kezdő bloggerinára,
ahogy most is teszem ezzel az aprócska részlettel, 
amit Krisztina - Krizantám blogjából csippentettem.


Gyermekek részére ötletel, alkot.
Érdemes nála körülnézni... olvasgatni...

Ó... és igen.
Hogy miért lettem díj - beszedő?
Gina és Ancsa tiszteltek meg egy újabb díjjal, 


aminek igazán nagyon és szívből örülök.:) 
Csak ahogyan a múltkor is néztem kikerekedett szemmel, most is azt kérdezem:
Pont most, amikor semmit nem is teszek érte?
Na de inkább nem is kérdezősködöm, örömmel elfogadom.
A következő bejegyzésemben pedig megígérem, 
hogy legalább 5 kolleginának tovább is küldöm. 
Ha véletlenül elfelejteném, akkor viszont
érvényes...:)))
És most nagyon gyorsan kikapcsolom a gépet és alszom egy hatalmasat.
Jó pihenést Nektek is!

2 megjegyzés:

  1. Shu, az ajánlást is nagyon kiváló érzékkel tudod tenni, köszönöm! A díjaidat gyűjtögesd bátran, mi pedig megvárunk:)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, drága Zsuzsi a kedves ajánlást!
    És tényleg szívesen, szeretettel látok Mindenkit Nálam, legalább olyan szeretettel, mint amilyennel az alkotásaim készülnek! :-)))
    Krizantám

    VálaszTörlés