Örülök Neked, hogy itt vagy! Már vártalak!

Kérlek, nézz szét nálam, ha valaki vagy valami felkeltette érdeklődésedet...

Nézelődj, olvasgass...

Írj nekem néhány jó szót, ha tetszik valami...és akkor is, ha nem:)

S legfőképpen érezd jól magad!

2011. február 8., kedd

Harmadszor is...

...átveszem a díjam:) Most Anitától is. Köszönöm szépen!
Látjátok? Már csak ezért járok ide, pedig éppen nem is teszek érte...:(
Nem megy még a másodállás. Pedig hiányzik nagyon az öltögetés... 
Viszont rengeteg zenét hallgatok az esti hímezgetések helyett. :)
Pl. ilyent... 

Ez nagyon jóóóóó!


Ez pedig nagyon szép!


Anita! Ezeket cserébe küldtem Neked (is, és sok másnak) a díjért (és sok másért)!

Egy valami azért mégis belefért, bár "csak" technika órai tervezet..
Körmönfont elgondolás az újrahasznosítás jegyében...
Naná, hogy szeretném a (re)textilt bevinni a suliba.
Csak még nem tudom mi lesz belőle.



Már az Anyák napját tervezem... 
Ékszer? Volna ötletem... Majd meglátjuk...:)
Minden esetre jó alapanyag sok szépséghez!
(ez a fotón nem igazán látszik, de amikor süt a nap, a suliban vagyok...)

3 megjegyzés:

  1. Szép színe van az újrahasznosítós körmönfonásnak. És ne becsüld le a "csak" technikaórát...Én imádtam és talán ott kezdődött nálam minden... Mindegy, hogy hol alkotsz, biztos szép lesz!

    VálaszTörlés
  2. Koszi ! :-) Sajnos csak otthon tudom megnezni, amiket kuldtel...de nem felejtem el :-))))
    Szerintem, imadni fogjak a gyerkocok a technika orakat !

    VálaszTörlés
  3. az en fiam nagyon okos, imad mindent, de a technika a kedvence!!! Meselenel errol? vagy mar irtad csak elkerulte a figyelmemet?
    Naluk ilyen nem lesz, de itthon csinalnek vele. Egyebkent en edeny alatetet lattam benne, azt meg is tudjak varrni es a mamak is buszken hasznalnak.

    VálaszTörlés