Örülök Neked, hogy itt vagy! Már vártalak!

Kérlek, nézz szét nálam, ha valaki vagy valami felkeltette érdeklődésedet...

Nézelődj, olvasgass...

Írj nekem néhány jó szót, ha tetszik valami...és akkor is, ha nem:)

S legfőképpen érezd jól magad!

2011. február 3., csütörtök

Szeretem stílus és Nyalka...

...röviden így, bővebben pedig...

Nos.
Díjakat kaptam. Megint. Köszönöm.:)
Azt hiszem megtaláltam a módját, hogy személyesen vegyem át Hajnitól és Kedotól.
Blogtér. Jó ez itt nagyon. Kedves, figyelmes, egymásra! figyelmes, alkotó emberek... de van egy HELY,  a legjobb hely, ahol hangot is adhatok örömömnek, mert díjat kapni, valaki számára fontosnak lenni jó érzés nagyon. Sőt! ezt a díjat tovább is adhatom, ahogy az a díjszabályzatban leírva vagyon, csak el kell jönni érte... Mindenkinek, akinek ott a helye... Mert vannak sokan. (Ha most tudnátok milyen hosszú ideig tartó díjkiosztás játszódott le lelki szemeim előtt!!!....)
Nem tudod hova? Kérdezd Colettet! Vagy Hokatát! Vagy Makay Anikót. Antalandit... És válaszolok szívesen én is.
Jó hely. Egy másik dimenzió...




Nos? Ki jön a díjáért?

1 megjegyzés:

  1. :-)
    Nos.. en is azert tertem be hozzad most, hogy jelkepesen dijakat nyujtsak at neked ! Kukkants be hozzam es atveheted azokat .... En rad gondoltam :-)

    VálaszTörlés